Piękna była to dziewczyna…

Nie lubię takich wieczorów jak ten. Co z tego, że za oknem jest tak pięknie? Mówisz mi, że liście z drzew spadają? Nie.. posłuchaj mnie, proszę. Mogę tylko napomknąć ci, że dzisiaj to jest przesrany dzień. Zaczęło się niewinnie. Ale co ja tam będę ci pisał o tym wszystkim. Przecież siedzisz ze mną 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Nie wiem czy spoglądasz na mnie co chwilę, ale nasze myśli zazwyczaj łączą się w jedno. Oddycham dzięki tobie, tylko tobie. Nic innego mi nie pozostaje jak wyjść z domu i nie wrócić. Nie pytaj mnie dlaczego. Zaraz do tego dojdę. Chciałem mieć dla siebie tylko jedno.. Całe życie myślałem, że przeżyję na wylewaniu emocji w ciebie za pomocą atramentu. Coraz ciężej mi się to robi. Ponadto sądziłem, że człowiek, jak to zwykle zdarza się mówić, jest niezniszczalny. Myliłem się. W wieku 17 lat zawiodły mnie kończyny, teraz robi to psychika. Jak długo wytrzymam? Nie mam pojęcia. Przyszły do mnie we śnie cztery piękne kobiety. Jedną z nich była moja partnerka, pozostałych nie znałem. Każda kusiła na swój sposób. Pokazywała mi, co czeka mnie jeśli obiorę daną drogę. Pierwsza dawała szczęście, dobrą pracę, rodzinę i mnóstwo pieniędzy. Druga niosła chaos, ale w życiu mym nie było rutyny. Trzecia zaś pokazała mi moją śmierć. Wiesz, co mnie zabije? Doskonale to wiesz. Przecież będziesz to ty. Nie rób takiej zdziwionej miny. Opisać ci jak tego dokonasz? Aaa nie chcesz na razie wiedzieć? Powiem ci i tak. Zaprowadzisz mnie w pewne ciemne pomieszczenie, jakiś opuszczony  budynek z czerwonej cegły. Tam rozwieszę linę, ale nie powieszę się. Będziesz szprycować mnie różnymi substancjami, aż w końcu stracę świadomość. Obudzę się, tego bądź pewna. Jednak, gdy wrócę ze szpitala do domu namówisz mnie jeszcze raz na:

H) heroiczne czyny 20 latka w celu obrony świata,

E) ekstazę miłosną we wszystkich możliwych momentach życia,

R) rozboje jakich mało,

O) opisywanie dalekich podróży w trakcie przeżywania flow,

I) igły wbijane w rękę

N) nienawiść do wszystkiego co się rusza

E) ekskluzywne doznania na haju

Piękne życie mi fundujesz, nadziejo moja.

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

One response to “Piękna była to dziewczyna…

Skomentuj

