Podróży ciąg dalszy

15 lutego 1982

 

Zatrzymała mnie zamieć. Tkwiłem w jednym miejscu przez te trzy dni tylko dlatego, że za oknem nagle rozpadał się śnieg. Czy wszystko zawsze musi być przeciwko mnie? Nie potrafię zrozumieć jak działa te błędne koło nazywane życiem. Rozstroiłem się emocjonalnie, rozleniwiłem cieleśnie. Najgorsze chyba jest to drugie. Leżę trzeci dzień w łóżku i czytam jakieś bzdety, które prędzej pisałem.

Umierałem z tęsknoty za nią. Przypominał mi się w ciągu tych bezsennych nocy każdy skrawek jej ciała, smak ust i sromu. Dziwne? Sądzę, że to nic nowego. Przecież tyle z nią przeżyłem. Chciałbym znów ją móc mieć w swoich ramionach i tulić przez kilka nocy. Jednak nadszedł dzień, gdy muszę ruszyć dalej i otrząsnąć się z błogiego snu, który przynosiły dni i noce podczas burzy śnieżnej.

Ciekawe co by było gdybym nigdy jej nie spotkał. Jakby zachowywało się me ciało i umysł. Ciekawe.

Ruszyłem dalej autobusem linii nr 203. Nic specjalnego. Poobdzierane siedzenia, przyklejone gumy do żucia na oparciach. Jednak dla mnie to był rarytas. Nie mogłem znaleźć lepszego środka transportu. Tanio i dobrze. Może i jechałem coraz dalej, jednak moje myśli wciąż były nad amsterdamskimi kanałami. Tam było tak pięknie. Zbliżałem się coraz bardziej do granicy do granicy z Belgią, a tam miałem zamiar wybrać się dalej przez Francję aż do Hiszpanii. I tak minął kolejny dzień.

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

