Zagubiłem się

Drzemałem. Głęboko w Tobie. Wiesz o tym prawda? Twoje ciało było mi tak bliskie, że nie chciałem go opuszczać. Spałem. Głębiej jeszcze niźli Ci się wydaje. A wiesz czemu? Bo chciałaś być ze mną i abym ja był w Tobie. Twa wilgotność, Twa nieskazitelność. Ach! Jakże wspaniałe to było! Mieliśmy jedynie po te dwadzieścia lat. Czujesz to prawda? Nic nie było ponad tę chwilę. A co jest najgorsze? Nie potrafię więcej. Stałaś się taka obojętna. Nie mam pojęcia o co chodzi, czym Cię rażę. Rozumiem, że nie jestem ideałem. Chcę Cię jednak ponad wszystko i ubolewam nad tym, że odrzucasz, odrzucasz me istnienie. Bo po co Ci do kurwy nędzy taki gość jak ja? Bo po co Ci do kurwy nędzy ktoś, kto dochodzi dużo szybciej niż Ty? Bo po co chcieć prawda? Ależ to bolące. Niestety nie jestem ideałem. Niestety nie będę nim nigdy. Ależ bym do kurwy jasnej chciał. Ależ bym chciał. Biegliśmy, pamiętasz? Uciekał nam pociąg a my biegliśmy. Żeby to tylko raz. To było takie romantyczne. Były zachody, wschody i zenity. Były łzy, radości i wspólne smutki. Były. A teraz co zastaję w swoim sercu? Jedynie żal, ból i nic więcej. Chcę! Chcę Ciebie i nikogo więcej. Jesteś wszystkim co mam i niech tak zostanie… Miła ma. Ale dotrzymaj słowa. Nie opuścisz mnie nawet na dzień, na godzinę. Chcę dzielić z Tobą minutę, ba! sekundę swego życia każdą. Ależ to byłoby piękne. Ależ to byłoby. Szkoda tylko, że nie jest, bo pieniędzy mi na Ciebie brak…

Wina butlo ma.

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

