Zabrano mi świat!

Nienawidzę samotnych wieczorów. Najbardziej bolesną chwilą jest chyba ta, w której nie mogę dotknąć Twego ciała. Nie podoba mi się perspektywa alienowania się przed komputerem. Raczej nie. Fakt, mam kawę, zapalonego papierosa. Jednak nie zastąpi mi to Ciebie. Co by człowiek mógł zrobić aby odzyskać stracony czas? Co by zrobił, aby powrócić w te miejsca, w których Cię całował, dotykał, spał z Tobą? Ileż jeszcze czasu spędzę w taki sposób? Mam nadzieję, że niedługo się zjawisz.

Zabrano mi oczy. Chyba tylko po to, żebym nie ubolewał nad brakiem widoku Twoich. Nie mam także rąk. Przecież i tak nie mógłbym niczego dotknąć. Nogi też mi zabrali. Zrobili to po to, abym do Ciebie nie ruszył. Nie potrzebuję tego. Mam nadzieję, że nadal słyszysz me myśli i potrafisz rozpoznać niektóre sygnały. Jak się mogę czuć w takich chwilach?

Pamiętam Twój zapach. Był taki słodki. Przyjemnym mógłbym go nazwać. Zawsze, gdy byłem w Twoim otoczeniu czułem woń truskawek i skoszonej trawy. Tak. Dobrze pamiętasz. To moje ulubione. Smakowałaś jak mleczna czekolada, która rozpływa się w ustach pod wpływem ciepła. Też tak miałaś. Rozpływałaś się w momentach, w których danym mi było całować Cię po całym ciele. Raczej nie zaznam już tego.

Nienawidzę ich za to, że zabrali mi Cię siłą. Byłaś taka dobra. Nie zrobiłaś nikomu krzywdy, a jednak wyrywali mi Cię z ramion. Czemu akurat Tobie się to przytrafiło? Twój głos był balsamem dla mych uszu. Pielęgnowałaś mnie. Karmiłaś tym, co miałaś najlepsze. Kochałem Twe mokre i ciepłe miejsca. Lubiłem położyć dłoń na łonie i czuć jak dostajesz dreszczy gdy me palce zawędrowały… Sama wiesz gdzie.

Raczej nie wrócisz. Przecież z premedytacją zabrali Cię z tego świata. Wbili nóż między żebra, żebyś nie mogła krzyczeć. Zgwałcili i zostawili w krzakach. Czy to jest w porządku? Czy można tak postępować z idealnymi tworami świata? Pocięli Ci twarz, abyś nikomu się nie podobała. Zrobili to zaraz po tym, gdy ich nasienie wylądowało na Twych policzkach. Ale nie przeszkadzało im później się bawić Twoim ciałem. Zarżnęli Cię jak zwierzę. Dręczyli niczym więźniów z obozów koncentracyjnych. Pojaw się i powiedz mi co im takiego zrobiłaś.

Nie chcę ich zrozumieć. Nie potrafię na nich spojrzeć. Nie mogę ich usłyszeć. Wiem tylko, że byli wandalami, którym w głowie jedynie były hulanki i zabawy. Wiem tylko, że chcieli abyś patrzyła im prosto w gęby, gdy penetrowali Twoje ciało.

Nie pozwolono mi iść na Twój grób. Nie wiem czemu, do tej pory nie chcą mnie wypuścić z domu. Za jakie winy? Nic przecież nie zrobiłem. Jedyne co mogło im się nie podobać to to, że kochałaś tak brzydkiego faceta i dawałaś mu robić ze sobą wszystko. Ale to przecież ja w takim wypadku powinienem zginąć, nie Ty. Chciałbym abyś znów tu była. Abyś tuliła mnie do snu i pozwalała robić mi to samo. Raczej już tego nie spróbuję.

Kocham Cię nadal i jestem Tobie wierny… Muzyko ma.

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

2 responses to “Zabrano mi świat!

Skomentuj

