Nie mogę odejść

Zostawiłem na skraju lasu część siebie. Zdawało się, że słyszałem tam ptaki, ale jak to możliwe, jeśli jestem w piekle? Wczoraj umarłem. Nie było ciężko. Przecież to taka prosta, bezbolesna śmierć była. Pamiętam tylko, że leżałem w łóżku. Nagle zrobiło się ciemno i obudziłem się w tym przeklętym lesie. Drzewa były zwiędłe. Krzaków nigdzie nie widziałem. Mech to marzenie. Chciałem śnić o łóżku, nawet głupim poszyciu leśnym, które mogłoby mi dać ukojenie jednak nigdzie nic nie znajdowałem a zamykanie oczu nie przynosiło snu. Jakież to było dziwne! Pamiętam, że jak jeszcze żyłem to zawsze powtarzano mi, abym robił wszystko na co mam ochotę. Ale jak mogłem to teraz spełnić? Byłem „po drugiej stronie” i nie wiedziałem dokąd mam się udać. Na ogołoconej ziemi znalazłem gałęzie, które od dawna nie widziały wody. Były uschnięte. Ja z resztą też taki byłem. Błąkałem się. Nie wiedziałem, co gdzie i jak. Aż nagle zobaczyłem innych wędrowców w zaświatach. Chciałem przejść do „lepszego jutra”, ale nie miałem pojęcia jak to zrobić. Oni nagle rozbłyskiwali światłem i znikali. Była pełnia. Starałem się uczynić to samo co oni, ale było to nieosiągalne. Jakim cudem im się udawało!? Zmuszałem się do wysiłku zarówno psychicznego jak i fizycznego. Ten drugi się na nic nie zdał.

Nie mogę odejść. Zostałem uwięziony między dwoma światami. Nazwiesz to inaczej niż piekłem? Widzę bliskie mi niegdyś osoby, które zapomniały o mnie całkowicie i żyją sobie jak gdyby nigdy nic. Patrzę na to, jak poruszają się, otwierają drzwi i jedzą. Jakże mi tego brakuje. Smaku chleba, smalcu i cebuli. Nie mogę się zabić, przecież już jestem martwy, a przemieszczanie się między bliskimi jest tak bolesne. Chciałabyś być duchem? Może dołączysz do mnie za 50-60 lat. Miałem przecież tylko 21 lat. Co złego uczyniłem w swym życiu? Zawiodłem Cię? Oddałem się w ręce innej? A może to nie w tym rzecz? Może byłem tępym chujem, który nie zaspokajał Twych potrzeb? Co noc kładę się koło Ciebie w łóżku, lecz Ty nie czujesz mego „ciała”. Tulę Cię, wiesz? Całuję, dotykam. Widzę jak się kąpiesz. Nie daje mi to ukojenia. Czy pomożesz mi odejść?

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

