Co było przedtem?

Kiedy spojrzałem do szuflady znalazłem tam dwie rzeczy: wytrych i strzykawkę. Nie pamiętałem do czego były mi potrzebne, gdyż jakiś czas temu straciłem pamięć. Jak do tego doszło? O tym  dowiedziałem się od znajomych.
Kilka tygodni wstecz byłem sam w domu i zorganizowałem imprezę na koniec wakacji. Czerwone kubki do piwa, niebieskie do drinków – ot co, amerykańska sielanka. W domu posprzątane, wszystkie rzeczy nieobecnych rodziców pochowane, perkusja i gitary pod wiatą na zewnątrz. Znajomi zaczęli się schodzić około 19, no i rozpoczęliśmy. Picie, dragi których nigdy nie brałem i nagle szok. Obudziłem się rano nie pamiętając nawet swojego imienia.

I
Teraz wiem, że nazywam się Angus Franklin i mam 21 lat. Umiem znów coś ugotować oraz wiem jak dojść na college. Jednak nadal mam problemy z zapamiętywaniem. Kiedyś w przypominaniu sobie, co mam zrobić, przypominały mi zdjęcia. Teraz czytam i myślę.
Grałem kiedyś na gitarze w zespole deathcore’owym i nadal to robię, Nie wiadomo czemu nie zapomniałem sztuki wydobywania dźwięków ze strun.

*
Idę ulicą. Jest dość ciemno i wita mnie Amy. Jest piękną kobietą. Ma długie, lokowane włosy w kolorze brązu. Jej smukłą twarz, z wystającymi kościami policzkowymi ozdabiają duże, zielone oczy. Wchodzimy do mnie, kładziemy się na łóżko i zaczynamy całować. Poznajemy swoje ciała cal po calu, zrzucamy ubrania i czujemy zapach naszych ciał. Zdejmuję z niej bieliznę, powoli. Chcę aby wiedziała jak wiele znaczy dla mnie ta chwila. Leży pode mną i się uśmiecha, delikatnie oblizując wargi różowym językiem. Czuję jak jej dłonie sięgają po moje bokserki i zsuwają je w dół.

*
Do teraz jej nie widziałem i nawet nie wiem gdzie mieszka. Kim dla mnie była? Na pewno kimś wyjątkowym. Niecodziennie przecież oddajemy się komuś.

*
Miewam czasami migreny tak silne, że ślepnę na chwilę, a po 2-5 minutach wraca mi wzrok. Lekarze nie wiedzą czym jest to spowodowane mimo tysięcy tomografii mózgu i innych badań. Znudziło mi się już wypytywanie ich o to. Ich niekompetencja doprowadza mnie do frustracji…

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

