Klaustrofobia

IV
Czuję się tak dziwnie. To kolejny raz kiedy spotykam Ciebie, Amy, na mej drodze i jest nam tak dobrze. Nie wiem jak to odbierać. Jesteś z kimś, kto nie znaczy dla mnie nic. Jest między nami tak dobrze. Kocham to, gdy mogę Cię pocałować. Uwielbiam, gdy jesteś obok i dotykasz swoją dłonią moją.
Na początku niechętnie, nawet jakby obco opierałaś się spotkaniu ze mną. Nie chciałaś nigdzie wyjść, pojawić się koło mnie. A teraz jest tak pięknie. Dzieje się to dziwnie, jednak kocham gdy Twój język masuje mój. Niesamowitym momentem jest, gdy w Twoje włosy wplatam swe ręce i dotykam Twojej głowy.

*
To było wczoraj. Przyszedłem wypić spirytus z chłopakami do Twego pokoju. Od początku wydawało mi się, że coś jest nie tak. Nie chciałaś nigdzie wyjść, dużo nie mówiłaś. A później się zaczęło. Dwór, ławka, nasze wargi złączone razem… Dłonie splecione, ciała dotykające się. Powiedz mi jak tak bardzo możesz na mnie wpływać? Jak tak bardzo możesz mnie zmieniać? Wiem, że moje serce to moja słabość… Zbyt szybko oddaję się Tobie… Chciałbym zachować choć część tajemnicy, ale nie potrafię. Uwielbiam Cię w każdym calu i pragnę Cię każdym calem mego ciała. Amy… Proszę wróć nawet teraz i bądź obok.

*
Pojawiałaś się zawsze i znikałaś za moment. Czemu? Nie mam najmniejszego pojęcia. Mój mały ciasny pokój był zawsze takim wielkim kiedy byłaś obok. Teraz mój lęk przed samotnością mogę nazwać klaustrofobią…

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

