Uciekałem z tego w miejsca w te…

VI

Dźwięki. Wszędzie zawsze je słyszałem. Nie ważne czy był to szum morza, czy może szelest wśród traw. Zawsze otaczała mnie muzyka. Nie wiem czemu, ale mogę porównać moją Amy do tego zjawiska przenoszonego przez fale dźwiękowe. Jest dla mnie tak samo tajemnicza jak każda nuta, którą kleję w akord. Cudownie tak codziennie patrzeć na zdjęcia, na których widnieje jej twarz.

*
Wracam do domu i nagle czuję mocne uderzenie w tył głowy. „Kurwa, byle tylko znów nie stracić pamięci” – myślę sobie. Nie wiem co, kto i czym mnie trzasnął w łeb, ale było mi to chyba potrzebne do podjęcia właściwych decyzji.. Spojrzałem na zegarek, jest 21:15. Znów myślę o niej i chcę napisać kolejną piosenkę tylko po to, aby wiedziała, że każde słowo opisuje jej twarz, ciało i charakter.

*
Gdzie się podziałaś? Przecież zasypialiśmy razem i budzę się samotny. Czemu moja egzystencja jest obecnie tak bardzo uzależniona od Twojej osoby? Nie odpowiesz mi zapewne, gdyż nie masz odwagi. Nawet nie mówisz mi nigdy o swoich uczuciach… dajesz tylko znaki. Czasami sygnały, które wysyłasz są bardzo sensowne, myślę sobie wiele. Jednak po chwili wolę myśleć, że to nic nie znaczy, gdyż nie chcę się zawieść.

*
Pamiętam jak siedzieliśmy na korytarzu i delikatnie dotykaliśmy swoich dłoni. Tak bardzo baliśmy się wejść do ciemnych pomieszczeń zwanych pokojami. Melodia krwi nie umiała grać, jednak chemia między nami rosła. Czemu to wszystko wygląda jak romans nie mam najmniejszego pojęcia, ale pasuje mi bardzo. Chyba na zawsze zapamiętam już Twoją uśmiechniętą twarz i zielone oczy. Przytulaj mnie częściej, łaskocz swoimi długimi, brązowymi włosami.

*
Uciekałem z tego miejsca na drugim końcu miasta w te dźwięki. Za każdym razem, gdy było mi źle grałem. Uciekałem tak daleko, że traciłem rachubę czasu. Uwierz mi, że byłem dalej niż możesz zajść kiedykolwiek. Popatrzmy na całokształt… Czemu jesteśmy tak blisko, gdy się upijamy? Czy bez tej używki nie poradzimy sobie? Daj mi jakiś znak.. Nawet w piątek. Niech to nie będzie pechowy 13 dzień.. Niech da nam szczęście jakiekolwiek.. Znów..

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

