We śnie

VII

Widzę Ciebie i mnie. Każdy nasz gest, który uczyniliśmy w swoją stronę. Każde nasze spotkanie. Coraz częściej Cię widuję i coraz rzadziej tracę znów pamięć. Czy zawsze byliśmy tak blisko siebie? Nie chcę tego teraz pamiętać. Chcę być przy Tobie i wsłuchiwać się w rytm bicia Twojego serca kiedy się przytulamy.

Odejdę jeśli trzeba. Nie chcę Cię męczyć swoją obecnością ani sprawiać Ci ból. Jest 2:15, a ja piszę kolejny, szufladowy list. Czy uskuteczniam to dlatego, że łatwiej mi wszystko pamiętać? A może uciekam od szarej rzeczywistości dni codziennych i staram się wrócić barwy mojemu życiu? Prostota zachowań człowieka czasami doprowadza mnie do stanu agonalnego. Patrzę na te społeczeństwo i wiesz, Amy, głupieję gdy widzę jak niezgrabnie poruszamy się we własnej przestrzeni. Widok takiego przedstawienia jest dla mnie bolesny, gdyż zawsze wierzyłem w potencjał ludzkości. Teraz tracę wiarę we wszystko.

Czy przyjdziesz do mnie nocą? Usiądziesz obok i we śnie pocałujesz me czoło a później położysz się obok i zaśniesz wtulona? Czy będzie mi dane móc ujrzeć Twoją twarz zaraz po przebudzeniu? A może sen się zerwie i po prostu uciekniesz?

Nie chcę niczego oceniać. Nie umiem na to obiektywnie patrzeć. Nie potrafię odejść od Ciebie na krok. Nie piszę tego, bo chcę pokazywać Ci w taki a nie inny sposób uczucia. Piszę, bo chcę wyrzucić z siebie wszystko, czego nie jestem w stanie powiedzieć – wstydzę się.

Całe życie zabraniano mi mówić o tym, co kryje się głęboko we mnie. Robili ze mnie maszynę do pisania i skurwysyna. Pozwól mi dla Ciebie zrobić coś więcej i być. Chociaż raz, na zawsze, za wszystko.

Twój oddany,
Angus.

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

Skomentuj

