Kolejny niewysłany list

Olsztyn, dzień byle jaki, jak zawsze, roku nie pamiętam

Droga… sama wiesz, że to o Tobie,
Piszę kolejną noc, ale nie mogę nic z siebie wyrzucić. Ciekawi mnie czemu przestałaś się odzywać, jak Ci się układa w życiu, co robisz ze swoimi pasjami. Nadal boli mnie brak Twojej osoby blisko mnie. Najchętniej cofnąłbym czas i nie puścił Cię nigdzie. Chcę tak bardzo.., a nie mogę nic.
Patrzę na zegarek co chwilę i odliczam kolejne sekundy, gdy Ciebie nie ma. Tak, nie potrafię się od Ciebie uwolnić. Nie umiem zostawić w tyle tego, co było między nami i zapadam się  w sobie. Przez moje nieudolne próbowanie powrotu do normalności zostałem wyrzucony ze stancji. Na wyprowadzkę mam czas do czwartku. To tak jakby cały świat obrócił się do mnie plecami.
Nie wiem czemu to piszę. Nie będzie to długi list. Może tylko po to, aby sobie ulżyć w oczekiwaniu na cud Twojego powrotu do mnie? A może tylko po to, by spróbować zabić w sobie część, która Cię kocha i nie umie przestać. Musiałbym zabić całego siebie. Nie raz leżę, gdy już wszyscy śpią i płaczę w poduszkę. Nie wiem czemu. Łzy mi same lecą i mam nadzieję, że zabiorą wszystko co we mnie siedzi. Nie dzieje się tak jednak.
Kocham Cię tak samo jak kochałem na początku. Mocno, szalenie, bez ustanku. Chcę znów się z Tobą widywać, powoli przywracać tę skostniałą już teraz znajomość. Mam nadzieję, że zaczniesz się odzywać. Mam nadzieję, że nie dożyję tego momentu. Mam nadzieję… Po prostu ją mam. Ona nic mi nie daje. Niczego też nie chce w zamian bycia przy mnie. To chyba jedyna kobieta, która mi została po Tobie…

About easyallstars

Do you really want to know something about me? There is nothing to talk about. I'm a normal guy from a small town. I love to listen a music, i hate to see a bad situations that happened to people. My life is like a word - i can create a new one in every moment of my life. I can recognize another one in you, maybe in you? Have a nice time with my blog. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest easyallstars

One response to “Kolejny niewysłany list

  • A

    „Drogi…nigdy nie byłes obojętny i nie będziesz. Życie układa nam scenariusz, który nie zawsze wiąże się z naszymi oczekiwaniami. Niektóre momenty pozostają w pamięci na zawsze, pozostaje również milion pytań ” Co by było gdyby?”, „Czy popełniłam bląd w swoim życiu?”. Niektórych rzeczy po prostu nie potrafimy wyjaśnić. Niewiemy czy posługujemy się sercem czy też rozumem… ” W tle unosi się melodia P.Roguckiego a łzy spływają jej po policzkach…

Skomentuj

